032 / 7 444 555 tntel@tntel.sk tnTEL na Facebooku

Aktuality

AKTUÁLNE PONUKY PRÁCE

Asistent/ka obchodného a technického oddelenia

Informácie o pracovnom mieste


Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

•kompletné spracovanie a administrácia pridelených obchodných prípadov, koordinácia termínov a postupov s technickým oddelením,

•príprava podkladov pre ponukové rozpočty malého rozsahu, oboznámenie a nabádanie zákazníka na komplexné riešenie – spolupráca s obchodným a technickým oddelením a vedením spoločnosti,

•komunikácia s dodávateľmi, riadenie dodávateľsko-odberateľských vzťahov,

•kontrola výdaja a preberania materiálu a tovaru pre obchodné a technické oddelenie spoločnosti,

•riadenie stavu skladových zásob spoločnosti, zodpovednosť za pohyb skladových zásob, príjem a výdaj tovaru zo skladu, evidencia skladových zásob v spolupráci s ekonomickou asistentkou,

•objednávanie potrebného druhu a množstva tovaru potrebného na jednotlivé zákazky,

•zodpovednosť za vedenie, dopĺňanie a aktualizáciu dokumentácie ISO spoločnosti, príprava na recertifikáciu, spoluúčasť na receretifikácii,

•samotné vedenie a správa obchodnej agendy o predaji (týždenné, mesačné, Q, ½ ročné a celoročné výkazy), 

•vedenie obchodnej agendy o zákazníkoch a servisných zmluvách, 

•spoluúčasť na príprave obchodných a marketingových aktivít OO,

•dopĺňanie informácií a noviniek na firemnú web stránku a FB profil,

•vybavovanie reklamácií,

•preberanie a vybavovanie telefónnych hovorov a odkazov pre zamestnancov,

•odosielanie a prijímanie e-mailov, pošty

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom kolektíve 

- práca v modernom administratívno technologickom centre

- atraktívny motivačný systém 

- prístup k moderným a progresívnym technológiám - možnosť testovať

- možnosť samoštúdia a ďalšieho vzdelávania sa (odborné, všeobecné)

Informácie o výberovom konaní

Svoj životopis môžete zaslať výhradne e-mailom na mailovú adresu personal@tntel.sk 

Vybraných záujemcov budeme kontaktovať a pozývať na osobný pohovor.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.3.2017 (ostáva ešte 41 dní)


Požiadavky na zamestnanca


Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

informačno technologické, bezpečnostné a komunikačné technológie; ekonomika; administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Skladové hospodárstvo - základy

Fakturácia - základy

Hospodárska korešpondencia - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý

Microsoft Word - pokročilý

Microsoft Outlook - pokročilý

OMEGA - základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- predchádzajúca skúsenosť s vypracovávaním cenových ponúk a objednávaním tovaru u distribútorov vítaná

- orientácia a znalosť v oblasti predaja tovarov a služieb

- základný prehľad v technickej terminológii IT

- znalosť práce na PC 

- komunikatívnosť, seriózne vystupovanie, kombinačné schopnosti, ústretovosť, bezkonfliktnosť, lojálnosť

- samostatnosť pri vedení agendy, výkazov a štatistík 

- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť v práci 

- vodičské oprávnenie

- register trestov – bez záznamu

- tímová spolupráca